Müşteri Şikayetleri size yol gösteriyor mu?
Amacımız, etkin bir şikayet yönetimi sistemini kurmak, gelen müşteri şikayetlerinin doğru kayıt altına alınmasını sağlayarak, tekrarlanmamasını ve şikayetlerin en kısa sürede çözüme ulaştırılmasını sağlamaktır.
ISO 10002 Müşteri Şikayet Yönetimi standardına göre kurulmuş Müşteri Şikayet Yönetimi sistemi ile sizde şirketinizde müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkartabilir, hatalı süreçlerinizi sürekli iyileştirebilirsiniz.
Sizin İçin Ne Yapabiliriz?
Dr. Ümit ÖZEN, Ph.D.
Yönetim Danışmanı ve Yalın Altı Sigma Uzman Kara Kuşak
INFOMAN Eğitim ve Yönetim Danışmanlığı
+90 533 689 26 67
http://www.infoman.com.tr